prubeh-asistence

PRŮBĚH ASISTENCE KROK ZA KROKEM

Naši uživatelé, mezi které patří především osoby se zdravotními nebo pohybovými problémy a senioři, se v průběhu svých aktivit mohou ocitnout v různých krizových situacích, které vyžadují zásah a pomoc někoho dalšího. Protectu nabízí komplexní řešení non-stop asistence na dálku. Díky profesionálnímu přístupu našeho asistenčního centra a vyspělé technologické úrovni našeho chytrého zařízení máte jistotu, že Protectu svému uživateli nabídne vždy rychlou a adekvátní pomoc. Podívejte se níže, jak celý proces vzdálené pomoci probíhá.

UŽIVATEL JE V NOUZI A POTŘEBUJE POMOC

UŽIVATEL JE V NOUZI A POTŘEBUJE POMOC

Uživatel 24 hodinové asistenční služby Protectu má v každé situaci, bez ohledu na čas a místo jistotu, že pomoc je vždy nablízku. Nosí u sebe malé chytré zařízení s jednoduchým způsobem použití, prostřednictvím kterého je v kontaktu s naším asistenčním centrem 24 hodin denně po 7 dní v týdnu.

VYŠLE NOUZOVÝ SIGNÁL DO ASISTENČNÍHO CENTRA

VYŠLE NOUZOVÝ SIGNÁL DO ASISTENČNÍHO CENTRA

Ocitne-li se v nouzové situaci, uživatel stiskne SOS tlačítko na chytrém zařízení, čímž vyšle nouzový signál do asistenčního centra. V případě, že uživatel není schopen přivolat pomoc sám, zařízení dokáže díky pokročilým funkcím samo rozpoznat, že se uživatel ocitl v krizovém stavu.

DOJDE KE SPOJENÍ S ASISTENTEM, KTERÝ NAVRHNE ŘEŠENÍ

DOJDE KE SPOJENÍ S ASISTENTEM, KTERÝ NAVRHNE ŘEŠENÍ

Po obdržení nouzového signálu proběhne automatické určení polohy uživatele a v průměru do 1 minuty se s uživatelem spojí vyškolený asistent. Rozhovor mezi uživatelem a asistentem probíhá přímo prostřednictvím chytrého zařízení, ze kterého vyslal nouzový signál. Díky tomu, že je asistent na řešení krizových situací vyškolený, disponuje informacemi o zdravotním stavu uživatele, zná jeho polohu a má všechny potřebné kontakty, dokáže vzniklou situaci řešit rychle a efektivně a nabídnout adekvátní pomoc.

NA MÍSTO JE POSLÁNA ADEKVÁTNÍ POMOC

NA MÍSTO JE POSLÁNA ADEKVÁTNÍ POMOC

Po dohodě s uživatelem posílá asistent na určené místo správně zvolenou pomoc. I v případě, kdy uživatel nereaguje, naši asistenti situaci řeší. Primárně jsou kontaktováni rodinní příslušníci, které má uživatel uložené ve svém seznamu kontaktů první volby. Pokud si to situace vyžaduje a rodina v daný moment nemůže na místo dorazit osobně, přivolá asistent jiný veřejný subjekt, který dokáže situaci řešit potřebným způsobem. Jedná-li se o zdraví nebo život ohrožující situaci, předá asistent veškeré informace rychle a efektivně tísňové lince 112.

ASISTENT PROVĚŘÍ, ZDA VŠE DOBŘE DOPADLO

ASISTENT PROVĚŘÍ, ZDA VŠE DOBŘE DOPADLO

Zabezpečením vhodné pomoci naše práce nekončí. V posledním kroku asistent opětovně kontaktuje uživatele přes chytré zařízení, aby se ujistil, že situace byla vyřešena a uživatel je v pořádku. O výsledku situace rovněž informuje rodinné příslušníky.

STAŇTE SE NAŠIM ZÁKAZNÍKEM

24 hodinovou službu vzdálené pomoci Protectu si můžete objednat zde na našem webu prostřednictvím emailu nebo telefonu.

mám zájem