mám zájem
faq

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1
Funguje služba Protectu i u nás?

Služba Protectu funguje všude, kde je signál mobilního operátora. Pokud bydlíte ve městě nebo na vesnici, určitě u Vás bude služba fungovat. Pokud víte, že je u Vás horší signál některého z mobilních operátorů, dejte nám prosím při objednávce vědět, který z operátorů má u Vás doma nejlepší signál. Příslušnou SIM kartu Vám vložíme do zařízení.

2
Kolik služba stojí?

Při pořízení služby si zakoupíte chytré zařízení za 4800 Kč s DPH. Měsíční poplatek za poskytování služby je od 450 Kč do 550 Kč. 450 Kč/měsíc je při 2 letém závazku, 500 Kč/měsíc při 1 letém závazku, 550 Kč/měsíc bez závazku. Kompletní informace o cenách najdete v sekci o cenách.

3
Co je to smlouva se závazkem?

Smlouva se závazkem Vám přináší finanční zvýhodnění při dlouhodobějším používání služby. Např. při závazku na 2 roky se zavazujete službu využívat celé tyto 2 roky. Díky tomu je i měsíční platba snížená. Po uplynutí 2 let Vás budeme kontaktovat a předložíme Vám novou smlouvu na další období. Smlouvy máme napsány lidskou a nikoli právnickou řečí. Proto děláme pouze to, co očekáváte. Smlouvy automaticky nebo bez vašeho potvrzení neprodlužujeme.
Po dobu závazku lze službu ukončit a platnost závazku zrušit, pokud nám doložíte potvrzení o umístění uživatele do zařízení s trvalou pečovatelskou službou nebo úmrtní list uživatele.

4
Dá se chytré zařízení pronajmout?

V současné době nenabízíme možnost pronájmu chytrého zařízení. Nákupem přechází zařízení do Vašeho vlastnictví.

5
Jak lze službu pořídit?

Nejrychlejší cesta k naší službě vede přes naše webové stránky a sekci objednávka.
Zde provedete objednávku. Po připsání částky za chytré zařízení na náš účet Vám odešleme balíček s již nastaveným zařízením. Stisknutím červeného tlačítka zařízení aktivujete a odešlete první alarm.
V případě, že by Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovovalo elektronické uzavření smlouvy nebo forma úhrady platbou na bankovní účet, zavolejte nám na zákaznickou linku +420 774 403 248 a dohodneme se na vhodném postupu uzavření smlouvy.

6
Jak dlouho trvá spuštění služby od objednávky?

Nastavené chytré zařízení zpravidla obdržíte do 2-4 pracovních dnů od okamžiku dokončení Vaší objednávky.

7
Do kdy má být zaplacen měsíční poplatek za službu?

Službu účtujeme zpětně a částku za uplynulý měsíc je nutné uhradit do 15. dne následujícího měsíce. Např. poplatek za březen je nutné uhradit do 15. dubna.

8
Máte výjezdovou službu?

Výjezdovou službu pro případy nedostupnosti kontaktních osob neposkytujeme. Nabídku výjezdové služby připravujeme. V případě zájmu se informujte na očekávanou dostupnost výjezdové služby v místě bydliště uživatele asistenční služby na zákaznické lince +420 774 403 248.

9
Lze u Vás uložit klíče od bytu uživatele např. v případě, že nemám žádné kontaktní osoby?

Službu uložení klíčů v současné době nenabízíme. Jako vhodnou alternativu doporučujeme pořízení bezpečnostní schránky na klíče, která bude umístěna před dveřmi bytu uživatele. Kód ke schránce může být uložen v našem systému a operátor ho v případě potřeby sdělí záchranným složkám. Kód ke schránce po každém použití změníte a sdělíte nám nový kód pro uložení do asistenčního systému. Bezpečnostní schránky vyrábí více firem a stojí od 1000 Kč výše.

10
Lze uživatele najít podle signálu z chytrého zařízení?

Zařízení je vybaveno GSM lokalizací, která má pro účely vyhledávání osob technologická omezení. Přesnost vyhledávání je v řádu stovek metrů a závisí na hustotě základnových stanic mobilních operátorů v krajině. Zařízení není vybaveno GPS modulem.

11
Umí služba rozpoznat pád?

Služba Protectu rozpoznává pád na základě nehybnosti. Tuto metodu považujeme za vhodnější a spolehlivější pro domácí použití než detekci samotné akce pádu, jelikož pád může mít mnoho podob. Často jde o pomalé sesunutí na zem, po kterém se uživatel nemůže sám zvednout.
Dobu nehybnosti, po které systém upozorní na potenciálně nebezpečnou situaci (např. pád), si můžete zvolit dle vašeho přání a životního stylu uživatele.

12
Jak provést změnu údajů v profilu uživatele v průběhu služby?

Kontaktujte nás prosím na zákaznické lince nebo emailem. Vygenerujeme Vám nový odkaz do webového formuláře profilu uživatele pro změnu údajů. V profilu uživatele uvidíte vše, co je v systému vyplněno. Po provedení změn bude nutné profil uživatele znovu vytisknout a zaslat podepsaný k nám.

13
Co mám udělat, když maminka půjde na pár dní do nemocnice?

Pokud nebudete asistenční službu pár dní využívat, zavolejte na naši zákaznickou linku a sdělte nám, od kdy nebudete službu dočasně využívat. Službu nastavíme tak, že systém bude zobrazovat pouze alarmy po stisknutí červeného tlačítka. Zařízení můžete během pobytu v nemocnici nechat připojeno k nabíječce nebo ho můžete nechat vybít. Po návratu z nemocnice zařízení nabijte, stiskněte červené tlačítko a operátor Vám opět zapne všechny alarmy.
Pokud plánujete službu nevyužívat déle jak měsíc, opět nás kontaktujte na zákaznické lince. Emailem Vám zašleme Žádost o přerušení služby a po obdržení Vámi podepsaného dokumentu s požadovaným datem přerušení službu deaktivujeme. Službu lze přerušit až na 6 měsíců. Přerušení i opětovná aktivace služby jsou zdarma. Po dobu přerušení službu neúčtujeme.

14
Co když jedou kontaktní osoby na dovolenou?

Jelikož nyní nenabízíme výjezdovou službu, která by za uživatelem v případě nouze zajela a pomohla mu, je nutné zajistit asistenci uživateli i v případě, kdy kontaktní osoby (často rodina) jedou na dovolenou. Můžete dočasně změnit kontaktní osoby (např. dodat kontakt na souseda, který bude mít po dobu dovolené klíče) nebo můžete před byt uživatele namontovat bezpečnostní schránku na klíče.
Jakékoliv změny v profilu uživatele nebo pokyny pro asistenci uživateli, prosíme, vždy sdělte na zákaznickou linku nebo mailem na info@protectu.cz

15
Co když uživatel stiskne tlačítko vícekrát, není to zpoplatněno? Co plané poplachy?

Měsíční poplatek je konečnou částkou za používání služby. Nemá žádné další poplatky. Plané poplachy nejsou zpoplatněny.

16
Jak lze chytré zařízení nosit?

V balení najdete u zařízení přiloženou šňůrku na krk. Doporučujeme nosit zařízení na krku (např. pod tričkem) nebo v kapse. Každý z našich uživatelů si pro sebe našel nejvhodnější způsob nošení.

17
Jak dlouho se musí chytré zařízení nabíjet?

K plnému nabití stačí přibližně 2 – 4 hodiny (dle míry vybití). Delší nabíjení zařízení nijak neohrožuje. Proces nabíjení je řízen speciálním obvodem přímo v zařízení. Pro správnou funkci všech automatických alarmů doporučujeme zařízení nabíjet během spánku.

18
Mluví chytré zařízení dost nahlas?

Ano, z výroby je chytré zařízení nastaveno na maximální hlasitost. Pokud by přesto uživatel špatně operátora slyšel, může si zařízení přiložit přímo k uchu.

19
Dá se na chytré zařízení zavolat?

Ano. V profilu uživatele můžete vyplnit 2 tel. čísla, která následně v zařízení povolíme a zašleme Vám na kontaktní email telefonní číslo zařízení. Pokud budete na chytré zařízení volat z povoleného telefonního čísla, zařízení 3x zazvoní a poté hovor automaticky přijme. Při příchozím hovoru z nepovoleného čísla nebo skrytého čísla nebude zařízení zvonit a ani nedojde k přijetí hovoru.

20
Jaká je spolehlivost zařízení? Jak řešíte reklamace?

Zařízení není konstrukčně složité a díky pevnému plastovému obalu jsou důležité části zařízení dobře chráněny. Spolehlivost chytrého zařízení je tedy nadstandardní. Zařízení je vyráběno v České republice a při výrobě se do důsledku dbá na bezchybné zpracování. Funkčnost zařízení je před odesláním zařízení uživateli podrobně testována. Současná generace chytrého zařízení není vodotěsná.

21
Jaká je životnost akumulátoru?

Instalovaný akumulátor není uživatelsky vyměnitelný, jeho výměnu Vám v případě potřeby zajistíme v našem servise. Ze zkušeností víme, že akumulátor v zařízení vydrží minimálně po dobu 2 let. Pokud Vám zařízení nevydrží v provozu přes celý den, kontaktujte nás, prosím, na zákaznické lince. Společně ověříme kapacitu akumulátoru.

STAŇTE SE NAŠIM ZÁKAZNÍKEM

24 hodinovou službu vzdálené pomoci Protectu si můžete objednat zde na našem webu prostřednictvím emailu nebo telefonu. Případně se za námi můžete zastavit osobně na našem kontaktním místě v Praze.

mám zájem