mám zájem
funkce

BEZPEČÍ DÍKY NADSTANDARDNÍM FUNKCÍM

Bezpečnost našich uživatelů je pro nás absolutní prioritou. Proto je asistenční služba Protectu vybavena pokročilými funkcemi, které přesahují možnosti běžného telefonu nebo stacionární tísňové péče. Podívejte se níže na tyto vlastnosti, které z Protectu dělají úplné a funkční řešení asistence na dálku, a díky kterým máte jistotu, že jsou vaši blízcí v nejlepších rukou.

funkce ProtectU

JEDNODUCHÝ ZPŮSOB POUŽITÍ

Chytré zařízení služby Protectu, které nosí uživatel přes den u sebe, je navržené s maximálním ohledem na přístupnost uživateli a ovládá se jednodušeji než běžný mobilní telefon. Má pouze jeden ovládací prvek - nouzové SOS tlačítko, stisknutím kterého uživatel jednoduše ohlásí nouzový stav našemu asistenčnímu centru.

funkce ProtectU
funkce ProtectU
funkce ProtectU

POKROČILÉ CHYTRÉ FUNKCE

Uživateli dokážeme poskytnout pomoc i v případech, kdy sám není schopen si ji zavolat. Pokud se přes den chytré zařízení nehýbe po určitou dobu (a tedy s určitou pravděpodobností i uživatel), naše asistenční centrum rizikovou situaci rozpozná a prověřuje. Pokud by se uživateli asistenční služby v průběhu noci přitížilo na lůžku, díky zaznamenání příliš dlouhé doby nabíjení asistenční centrum rizikovou situaci opět prověřuje. Na zařízení se dá dovolat z přednastavených čísel a hovor se přijímá automaticky v režimu hlasitého odposlechu, což se hodí v případech, kdy uživatel není schopen chytré zařízení ovládat.

funkce ProtectU
funkce ProtectU
funkce ProtectU
funkce ProtectU

PROFESIONÁLNÍ, RYCHLÁ A EFEKTIVNÍ ASISTENCE

Naše asistenční centrum obsluhuje tým speciálně proškolených asistentů v sociální i ve zdravotnické oblasti a reaguje v průměru do 1 minuty od ohlášení nouze uživatelem. Navíc disponuje informacemi o jeho zdravotním stavu a díky funkci lokalizace dokáže vždy určit polohu uživatele. To všechno vytváří správné předpoklady pro rychlé a efektivní řešení krizových situací.

naše asistenční centrum
funkce ProtectU
funkce ProtectU

DOSTUPNOST SLUŽBY KDYKOLIV A KDEKOLIV

Naše služba je dostupná po celém světě a poskytuje uživateli možnost spojit se s asistenčním centrem odkudkoliv, bez ohledu na to, zda se právě nachází doma nebo venku. To představuje velkou výhodu oproti stacionární tísňové péči, která je limitována pouze na domov uživatele, kde je instalována. Naše asistenční centrum je k dispozici 24 hodin denně po 7 dní v týdnu, díky čemuž má uživatel jistotu, že je vždy nablízku někdo, na koho se může v případě nouze obrátit.

funkce ProtectU
funkce ProtectU

SPRÁVNÉ KONTAKTY, ADEKVÁTNÍ POMOC

V každé specifické situaci, ve které se uživatel může ocitnout, dokážeme zabezpečit nejvhodnější pomoc. Přivoláme rodinného příslušníka ze seznamu kontaktů první volby nebo jiný veřejný subjekt, schopný danou situaci na místě vyřešit. Asistenci poskytujeme také v případě zdraví nebo život ohrožující indispozice, kdy voláme tísňovou linku 112 a jejím pracovníkům zprostředkováváme všechny potřebné informace rychle a efektivně.

funkce ProtectU

ASISTENCE NA MÍRU

Potřeby každého našeho uživatele jsou individuální. Asistenční služba Protectu proto uživateli i jeho rodině umožňuje  přesně na míru nastavit veškeré parametry služby a vytvořit osobní asistenční plán s individuálními pokyny pro různé případy a scénáře asistenční podpory.

funkce ProtectU
funkce ProtectU

STOPROCENTNÍ FUNGOVÁNÍ SLUŽBY

Dlouhá výdrž akumulátoru chytrého zařízení je logickým předpokladem pro správné fungování služby. Naše zařízení vydrží v provozu na jedno nabití 3 dny. Navíc náš systém automaticky kontroluje stav baterie, dostupnost mobilního signálu, funkčnost zařízení a pomocí světelných diod dokáže uživatele včas upozornit na problém.

funkce ProtectU

ZPRÁVY O POUŽÍVÁNÍ SLUŽBY

Naše služba poskytuje detailní informace o tom, zda uživatel chytré zařízení používá, jak ho využívá a kolik asistencí a v jakém rozsahu bylo v průběhu měsíce poskytnuto. Dále umožňuje vyhodnotit, do jaké míry je uživatel v průběhu dne aktivní a jak se jeho aktivita vyvíjí v čase.

funkce ProtectU

SCHRÁNKA NA KLÍČE

Možná přemýšlíte o situaci, kdy uživatel bude potřebovat pomoc, ale nikdo z kontaktních osob nebude k dispozici, aby záchranné službě odemkl dveře od bytu. Pro tuto situaci jsme našli řešení v podobě bezpečnostní schránky na klíče, kterou lze připevnit před vchodové dveře. Kód ke schránce sdělí náš asistent pouze složkám integrovaného záchranného systému, až budou na místě. Pokud dojde k použití kódu, jednoduše lze kód změnit a k nám do systému zapsat nový. Schránky vyrábí více firem a stojí od 1000 Kč výše.

Pro nákup schránky na klíče, prosíme, kontaktujte přímo výrobce nebo prodejce.
Rottner
Phoenix Safe Company

schánka na klíče schánka na klíče

STAŇTE SE NAŠIM ZÁKAZNÍKEM

24 hodinovou službu vzdálené pomoci Protectu si můžete objednat zde na našem webu prostřednictvím emailu nebo telefonu. Případně se za námi můžete zastavit osobně na našem kontaktním místě v Praze.

mám zájem